Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Härdsmälta.

Av Eva - 22 november 2010 22:40

Tja, det här gick ju inte så bra. Jag menar med det här att jag skulle börja blogga. Förra veckan försvann i ett oinspirerat töcken där jag inte fick speciellt mycket gjort över huvud taget. Jag har satt upp alldeles för många måsten, så till slut blev det bar härdsmälta av allting och slutade i en stor klump som inte rörde ur fläcken. Tja, jag trasslade väl in mig lite i ett utav de garn nystan som jag inhandlade på Syfestivalen ute i Älvsjö, det kan ju vara en del av förklaringen. Men det är ju så roligt att sticka när man hittar ett roligt garn och äntligen kommer på vad man skall göra utav det. Det är skönt att låta kreativiteten flöda.


Jag hade ju egentligen tänkt mig att min blogg också skulle innehålla ett dagligt tips, för det är nog vad mina vänner förväntar sig, men, jag har fått härdsmälta där också. Så den delen av bloggen får nog mogna till lite innan jag sätter fart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 30 mars 2012 21:48

Sitter med familjen och tittar på Speilbergs version av Tintin. Vart tog Tintin vägen. Han låter ju inte ens som Tintin. Vart tog Tomas Bolme vägen???? Tomas Bolme ÄR Tintin, men rösten som kommer ur munnen på den här Tintinliknande figuren är INTE T...

Av Eva - 7 december 2011 22:40

Nu var det vääääldigt länge sedan jag skrev av mig, så nu är det väl dags igen.   Har idag gjort något jag gör väldigt sällan, eftersom jag är överkänslig mot bl a parfymer vilket kan göra en resa med kommunala medel till en jobbig historia. Idag...

Av Eva - 11 augusti 2011 20:57

I tisdags kväll hade jag ett ovälkommet besök i form utav en svart skalbagge. Jag hade haft sovrumdörren stängd, för att behålla svalkan inne i sovrummet och för att hålla kaninen utanför. När jag gick in såg jag den svarta baggen snabbt kila över go...

Av Eva - 6 augusti 2011 22:58

Idag var det dags igen. Myrsvärmning!!! Idag var det pissmyrorna som bestämt sig för att inta Senneby. Hela luften var full av röda, ettriga, myror med vingar. Vi hade en mindre svärmning för ett par veckor sedan. Då hade vi svärmen centrerad kring e...

Av Eva - 5 augusti 2011 23:16

Nu har jag nog här i skogen lite för länge. Djuren är inte längre rädda för mig. I måndags var det fjärilen som satt och slickade salt från mina fötter. Idag strök en fågel förbi mitt underben, så nära så att jag kände vingen på mitt ben. Nere vid ha...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards