Alla inlägg den 25 november 2010

Av Eva - 25 november 2010 20:26

Idag tog jag fram snöborsten och letade fram bilen för en tur till en handarbetsbutik i Järfälla. Tyvärr var det slut på det jag åkte dit för. Och, egentligen så borde man väl inte ge sig ut med bil i det här vädret om man inte nödvändigtvis måste. Men, ack så kul det är att åka bil när det är så här. Tyvärr så var jag väl inte ensam ute i trafiken och långt ifrån alla tyckte det var lika roligt som jag. Det är ju egentligen märkligt att det finns folk som ger sig ut i bilen när de är livrädda för att köra i snön. Risken för att något skall hända, när man sitter bakom ratten och är livrädd, är ju rätt så stor. Om de inte själva åker av vägen så är det ju rätt så troligt att de istället orsakar att andra åker av eller in i den livrädda förarens bil.


I vilket fall som helst, nu sitter jag och håller tummarna för att jag skall bli utvald till att bli testpilot för nya Opeln, som jag änmälde mit intresse för i förra veckan. Jag hoppas att de inte väljer bort mig pga ålder och kön och tror att jag är en sådan där livrädd bilförare som vanligtvis kör en sådan där liten lila kärringbil.


Dagens tips:

Ha alltid en snöborste i bilen, en som du även når att sopa bort snön på taket med.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards