Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Eva - 24 januari 2011 16:40

Läste på text-TV imorse: "fler gömda miljoner beskattas". Jag undrar om de kan hitta min gömda miljon? Jag skulle bli jätteglad om de hittade den, för jag vet inte var den finns. Om de hittar den så kan man ju räkna skatten som hittelön åt skattemyndigheten, jag blir glad bara de hittar den  och jag får en liten skärva, för jag skulle verkligen behöva lite extra pengar. Jag hoppas verkligen att de är bra på att leta.

Av Eva - 24 januari 2011 00:33

Idag har faktiskt varit en rätt lugn dag. Har inte stört mig på något eller haft några andra djupare funderingar. Åkte med sambon till Arlanda, så att han kunde åka iväg på tjänsteresa och jag kunde få ta med mig hans tjänstebil hem igen. Fordonet jag själv brukar åka med har fått någon form av hicka, eller annan åkomma, för den envisas med att blippa när jag sätter på tändningen och tala om för mig att den inte mår bra. Så, den får stå stilla tills jag fått någon att koppla något fint instrument till den som kan tala om för oss vad det är som felas. Detta får jag dock inte gjort förrän han med kontakterna kommer hem igen från andra sidan Nordsjön. Det kändes då lite tungt att ha en bil på parkeringen hemma, som jag inte kan köra, och en annan på långtidsparkeringen på Arlanda. Så, alternativet blev att spara in på en p-avgift åt Citroen. Det blir väl dock en "liten" utgift för oss när bildoktorns lilla datamaskin sagt sitt. Suck! Det brukar ju inte vara så billigt att laga bilar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards