Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Eva - 9 februari 2011 23:46

Har haft ett par omtumlande dagar nu. Ibland tar livet verkligen konstiga vändningar, man vet aldrig vad som skall ske, och tur är väl det. Vissa händelser ger en verkligen nya perspektiv på tillvaron. Livet är inte alltid så rättvist. Jag brukar säga att det finns en mening med allt som sker, men just nu har jag väldigt svårt att se det.  Vi är nog dock många som fått oss en tankeställare och kanske tar vi bättre hand om varandra nu. Rensade skallen med lite körsång igår, och tänker ta mig en ny dos imorgon. Det är så skönt att bara sjunga ut för att bli av med frustration och sorg.


Idag har jag provbakat en kladdkaka med fluffig chokladglasyr. Choklad är verkligen balsam för själen. Skall ta med smakprov till en väninna imorgon. Tycker hon om den så har jag lovat att baka dylika till hennes 50-årsdag på lördag. Själv tyckte jag den blev väldigt god. Fungerade jättebra att byta ut vetemjölet mot majsmjöl, så förgiftar min väninna som är glutenintolerant.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards