Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Eva - 29 mars 2011 22:04

Idag har det verkligen inte hänt mycket. Jag har visserligen tagit mig i kragen och fixat det sista på min CV utifrån de inputs jag fick då jag gick karriärcoaching programmet på Hudson. Varför skall det vara så svårt att skriva om sig själv? Jag tycker verkligen inte om att skriva superlativer om mig själv eller banka mig för bröstet och tala om hur fantastisk jag är. Men, man får väl bita i det sura äpplet om man skall kunna få ett nytt jobb. Tyvärr så är det ju så skönt att gå hemma och ha det bra och svårt att låta bli nu när man fått chansen att göra det utan att behöva tänka på pengar hela tiden. Skulle ju önska att man kunde få ett jobb här på vårkanten och att man sedan kunde få vara ledig hela sommaren, och sedan börja jobba igen när skolorna börjar i höst. Men, men, jag ÄR tacksam för att jag fick den här chansen, det är inte alla som blir av med jobbet med ett sådant generöst paket som jag fick. Så, nu go'vänner, skall jag sätta fart på jobbsökandet.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards